środa, 14 czerwca 2017

Pszenne gofry na słodko - przepis specjalny | dowlaszpaula



Cześć Fitnessiaki!

Znowu gofry! Ale dzisiaj są one na słodko, z białym cukrem z białą mąką - ohohoho! Musiałam zrobić coś słodkiego normalnie bo miałam gości, a niestety nie każdy lubi moje fit wynalazki a więc chciałabym przy okazji pokazać Wam mój najlepszy od zawsze przepis na pszenne i słodkie gofry!




Składniki :

* 2 jajka
* szklanka mąki
* szklanka mleka
* 3 łyżki cukru
* łyżeczka proszku do pieczenia
* 20g orzeszków ziemnych ( jak ktoś chce)

Wykonanie :

* oddzielić białka od żółtka
* ubić pianę ( po odwróceniu miski piana nie może wypaść )
* orzeszki ziemne rozdrobnić
* do żółtek dodać resztę składników: mąkę, jajka, cukier, proszek do pieczenia i zmiksować. Powoli aż powstaną bąble.
* do zmiksowanej masy dodać orzeszki i białka i delikatnie mieszać łyżką
* odstawić do lodówki na ok. 30 minut
* smażyć na gofrownicy ok. 2/4 minut
* podawać z cukrem pudrem, bitą śmietaną, dżemem, sosem czekoladowym itp. !








5 komentarzy:

  1. Świetne 😀 ile mniej więcej wyjdzie takich gofrów z tej proporcji? 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. 10 sztuk podwójnych placków czyli 20 pojedynczych gofrów <3

      Usuń
  2. Jakie cudowne <3 ja to chcę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi smaka na gofry. Dawno ich nie jadłam. Ostatnio robiłam gofry w zimie. Oj muszę wnet je upiec ;) Z orzeszkami jeszcze nie próbowałam. Pyszne te Twoje gofry wyglądają.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam dzisiaj cheat day, więc zaszalałam z goframi, a co ;) Tylko ja robię na moim dezalu ciasto z połowy porcji, żeby mnie nie kusiło zjeść kilku sztuk. Za to jutro wycisk na siłowni i basen, żeby to wszystko spalić.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)