niedziela, 4 czerwca 2017

Pasożyty u człowieka? | dowlaszpaula




  



Cześć Fitnessiaki!

Dzisiaj pogadamy trochę o suplementach, to znaczy ja "pogadam" a Wy poczytacie... Czy myśleliście kiedyś aby zrobić sobie detoksykacje? Nadal niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że wszechobecne toksyny, smog wpływają na jakość procesów komórkowych, w tym również przemianę materii, gospodarkę wodną czy trawienie. Bardzo często zdarza się tak, że
po przejściu na dietę  nie widać jej efektów lub pojawiają się bardzo powoli. Może to być efekt toksyn. W takiej sytuacji wskazanym jest oczyszczanie organizmu, inaczej mówiąc detoksykacja (odtruwanie) organizmu. Detox to pierwszy etap kuracji odchudzającej.
Często detoksykacja organizmu odbywa się poprzez diety oczyszczające, które są często monodietami ( kiedyś dodawałam takie jabłkowe, ryżowe jeżeli chcecie to piszcie a je odszukam).
Znalazłam kilka produktów które przyznam się szczerze zaciekawiły mnie, ponieważ słowo "pasożyt" kojarzyło mi się bardziej ze zwierzętami ale ...po przeczytaniu opinii stwierdziłam, że to wcale nie jest takie głupie!

Pasożyty w naszym organizmie – to często poruszany temat, zwłaszcza w ostatnich latach. Nie występują jedynie u zwierząt, ale też u ludzi. I to nieważne, czy żyjesz higienicznie i nie podróżujesz w niebezpieczne miejsca. Powinieneś zainteresować się tym, czy masz pasożyty i jak rozwiązać ten problem. No właśnie przecież każdy z nas jest na to narażony! Korzystamy z publicznych toalet, dotykamy nawet klamek potem nie myjemy rąk i coś jemy - serio, teraz spojrzałam na to inaczej! A wiecie jak rozpoznać czy mamy w sobie pasożyty? Objawy wcale nie wydają się być straszne, są to przeziębienia, cienie pod oczami, ból stawów, bezsenność i częste zmęczenie. Podczas szukania i szperania w "internetach" na ten temat natknęłam się na dwa wydaję mi się, że fajne produkty: Detoxic - | K L I K | oraz Germitox - | K L I K | :-)

1 komentarz:

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)