poniedziałek, 5 czerwca 2017

Podsumowanie 4-tygodniowej akcji ! | dowlaszpaula





Kochane Fitnessiaki!

Nasza 4-tygodniowa akcja regeneracja właśnie się skończyła, bardzo szybko to minęło ale przyniosło wiele miłych słów i na pewno kilka centymetrów mniej! Ćwiczyłam sumiennie, piłam dużo wody i starałam się jak najmniej jeść słodkości. Po włożeniu na siebie swoich bardzo obcisłych spodni, stwierdziłam że są one luźniejsze także UDAŁO SIĘ!



Pierwszy tydzień - K L I K
Drugi tydzień - K L I K
Trzeci tydzień - K L I K
Czwarty tydzień - K L I K

Myślę, że będę wrzucała Wam częściej takie "plany" ponieważ dużo z Was pisało mi, że dostały dawkę motywacji i inspiracji co ćwiczyć. Najbardziej podobały Wam się ćwiczenia od Gym Break, więc powiem Wam szczerze ja też pokochałam ich strasznie! Szymon bardzo dobrze tłumaczy, wszystko jest takie jasne i proste a Kaśka jest cały czas uśmiechnięta przez co i ja się uśmiecham robiąc trening. Dzięki nim nauczyłam się robić prawidłowo burpees, i kiedyś ledwo robiłam jeden a teraz spokojnie skaczę 25 i powtarzam parę razy serie! Także jest postęp.

Kochani! Dziękuję za te cztery tygodnie i obiecuję zrobimy jeszcze raz taką akcję!







1 komentarz:

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)