czwartek, 23 kwietnia 2015

Outdoor fitness with my Mum ;*

Bardzo fajnym rozwiązaniem są tak zwane OFC ( Outdoor Fitness Center) czyli siłownie na powietrzu, wiadomo nie każdy ma czas jechać na siłownie ale mając taki "dobrobyt" pod nosem grzechem jest z tego nie korzystać :) Ja z mamą miałyśmy dziś odpuścić ale jednak wsiadłyśmy na rowery i pojechałyśmy poćwiczyć :) Sport na świeżym powietrzu naprawdę poprawia nastrój i dodaje energii :) Kiedyś uciekałabym od tego a dzisiaj to kocham ! :)

Mój dzisiejszy trening 
20 min hula hop
10 min skakanka
siłownia :)



jak Wam idzie jedzenia grejpfrutów ? Ja właśnie lece zjeść ostatnią połówkę dzisiaj :) 
aaaha chciałabym Wam polecić super aplikacje na telefon "Water Your Body" dzięki niej nigdy nie zapomnicie napić się wody :) 








Paula Dowlasz

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy blog. :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nauczylaś się kręcić hula hop w obie strony? Długo Ci to zajęło? Mi wychodzi tylko w jedną :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) te duze hula hop samo sie kreci praktcznie , i jakos to odrazu mi wyszło . Nie uczyłam sie specjalnie :)

      Usuń
    2. mi jedną stroną kręcenie hula hop wychodzi troszkę gorzej, tzn. jakoś szybko mi zaczyna opadać, ale i tak kręcę :)
      przeczytałam, że schudłaś prawie 40 kog- wielki szacun i moje gratulacje :)
      a co jest z jedzeniem grejpfrutów :)?

      Usuń
    3. dzięki wielkie :) Mi tez lepiej wychodzi krecenie w prawo :))
      no wczoraj zjadlam po obiedzie i po kolacji grejpfruta :D

      Usuń
  3. Gratuluję osiągnięć, dobrze, że wytrwale ćwiczysz :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. great post :) have a nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te siłownie na dworze, u mnie też jest ich kilka :)
    Pozdrawiam
    http://fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje Ci takiej determinacji i silnej woli! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)