środa, 22 kwietnia 2015

Trening z rana :)

Ja dziś postawiłam na poranny trening , 30 min hula hop + 20 min skakanki do tego przysiady :) Rano mamy więcej energii i trening ma większą wydajność ponieważ nasz organizm spala kalorie nawet po . Aktywność fizyczna wyzwala endorfiny , naturalne substancje przeciwbólowe . Im więcej endorfin uwalnia się do krwi tym lepiej się czujesz :)













   każda minuta którą poświęcimy na trening sprawia , że jesteśmy bliżej swojej wymarzonej figury !




Paula Dowlasz



11 komentarzy:

  1. hej, powiedz prosze co zrobilas, ze az tak bardzo nie zmalaly Ci piersi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze Ci powiem , że nic nie robiłam w tym kierunku , ale wydaje mi się że o co miałam wtedy to nie były piersi tylko tłuszcz na nich dlatego wydawały się wielkie :) a jak tłuszcz zniknął to zostały same piersi , bo juz teraz ja cała troche chudne , gubie cm ale piersi zostają takie same :) chyba to uwarunkowane genetycznie :)
      aaa no smarowałam się jakiś czas balsamem na biust ale trwało to krótko :)

      Usuń
  2. Jestem fanką Twojego zegarka *___* gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna! Uwielbiam treningi na dworze. Niestety przez ten tydzien i mysle kolejny odpuszczam.. Strasznie bolą mnie nerki i wolę darować sobie niż później miałabym cierpieć.. Jesteś super motywacją! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)))

      Usuń
  4. Wyglądasz świetnie !
    Podziwiam Cię naprawde ;)
    w wolnym czasie zapraszam również do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jutro mam zamiar isc biegac przed szkołą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytać Twoje notki, pisz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie cierpię ćwiczyć z rana, wolę na wieczór :)
    Pozdrawiam
    http://fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dużo dla mnie znaczy, jednak jeśli masz ochotę mnie obrażać to odpuść sobie :-)